Witamy w naszym nowym konkursie. Tym razem przygotowaliśmy zadanie, w którym na równi z wiedzą i inteligencją będziecie się musieli wykazać zimną krwią i opanowaniem.
Przypominamy bowiem, że każdy błąd w przesłanych nam odpowiedziach – nawet głupia literówka - będzie niestety automatycznie dyskwalifikować zgłoszenie.
Wszystko jasne? No to powodzenia!
ZADANIE 1
Jedną z charakterystycznych cech klawiatur mechanicznych Patriot jest możliwość dostosowywania pracy urządzenia “w locie”, bez konieczności sięgania po oprogramowanie. Wszystko za sprawą dodatkowych klawiszy funkcyjnych. Przykładowo w modelu Patriot Viper V770, nowy klawisz “FN” z logiem VIPER umożliwia zarządzanie podświetleniem LED.
A KONKRETNIE JAKIE DZIAŁANIE WYWOŁAMY WCISKAJĄC TEN KLAWISZ W KOMBINACJI Z F12?
ZADANIE 2
To jest zadanie specjalne, które ma na celu wywołanie dodatkowego chaosu i wybicie z rytmu. Dla wygody poniższy link najlepiej otworzyć w osobnym oknie, bo znajdujący się tam kadr z filmu będzie co parę minut stopniowo odsłaniany.
W ODPOWIEDZI PODAJ ROK PRODUKCJI ORAZ TYTUŁ TEGO FILMU
ZADANIE 3
Niecierpliwie czekając na oficjalną premierę nowego dysku SSD PATRIOT SCORCH - który może nieźle narozrabiać w kategorii SSD z protokołem NVMe. – przydarzył nam się cudny sen. A we śnie tym debiut dysku wypadł nam wspaniale, a na dodatek był początkiem triumfalnej ekspansji, w trakcie której każdego dnia w postępie geometrycznym rosła nasza sieć dystrybucji, słupki sprzedaży oraz szansa na skuteczny podryw. I tak nastał 4 marca, kiedy to udało się przejąć pełną kontrolę nad całym światowym rynkiem, i przy tym dojrzale ograniczyć okazywanie radości jedynie do gestu z graniem palcami na nosie, drąc się w stronę konkurencji “A TERE FERE”. To było wzbudzające podziw dokonanie i to w zaledwie 34 dni.
Niestety tuż przed planowaną koronacją koledze wypadł z ręki kubek i ze snu nas wyrwał podle - Facet już tu zresztą nie pracuje.
A TERAZ OBLICZ, ILE DNI ZAJĘŁO NAM DOTARCIE DO PÓŁMETAKA, GDY TO RYNEK KONTROLOWALIŚMY W 50%.
ZADANIE 4
PRZY WYPISANIU KOLEJNO WSZYSTKICH LICZB OD 1 do 100, ILE RAZY POJAWI SIE CYFRA 6?
ZADANIE 5
Zwykle rozmawiając o grach wspomina się piękną grafikę, świetną mechanikę czy intrygujący scenariusz, a co z efektami dźwiękowymi, które przecież towarzyszą nam w trakcie całej rozgrywki w tle?
ROZPOZNAJ TYTUŁ GRY, z KTÓREJ POCHODZĄ TE CHARAKTERYSZTYNE DŹWIĘKI .
ZADANIE 6
Jaka liczba powinna zastąpić znak zapytania na poniższym obrazku?
a) 72
b) 55
c) 30
d) 86
PODAJ LITERKĘ WIDNIEJĄCĄ PRZY WYBRANYM WARIANCIE ODPOWIEDZI
ZADANIE 7
Porówna dwa poniższe obrazki i znajdź wszystkie ukryte różnice.
W ODPOWIEDZI PROSIMY PODAWAĆ ILOŚĆ ZNALEZIONYCH RÓŻNIC